logo

Ірпінський медичний портал

+38 (04597) 674-69
Реєстратура:
Соц. мережі:
Кабінет пацієнта
Будь-ласка авторизуйтесь або зареєструйтесь

Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-30-004890-a

Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

             Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради    

            Київської області, вул.. Садова,38, м. Ірпінь, Україна , 08205, код за ЄДРПОУ — 26191575, категорія      

            замовника — підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону  

            України "Про публічні закупівлі (нова редакція від 19.04.2020р.). 

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 

   Телескоп автоклавуємий до едоскопічного обладнання для ремонту медичного обладнання код- 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (код НК 024:2023 – 37084 Телескоп до жорсткого ендоскопа)

  1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-30-004890-a
  2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:

1. Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у даному додатку та всіх інших вимог Тендерної Документації.

Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару Медико-технічним вимогам даної Технічної специфікації повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою), в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів. Підтвердження медико-технічним вимогам надається у формі заповненої таблиці (Таблиця №1).

    2. Гарантійний термін на обладнання  - не менше 12 місяців з моменту введення в експлуатацію (надати гарантійний лист від учасника у складі тендерної пропозиції).

3. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.

На підтвердження Учасник повинен надати сканкопію оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника,  офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі,  а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.

Якщо гарантійний лист надається учаснику від імені представництва, філії виробника в Україні, учасник повинен надати копії документів, які підтверджують правовідносини представництва (офіційний лист виробника, копія дилерської чи дистриб’юторської угоди, довіреність/доручення тощо).

    4. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.

   На підтвердження Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції копії одного з документів, а саме: завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість  введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту;

5. Обладнання повинно бути новим, таким, що не перебувало в експлуатації. У складі пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі, в якому гарантує постачання нового обладнання.

6. Проведення доставки, інcталяції та пуску обладнання за рахунок Учасника.

На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар буде доставлено та інстальовано за рахунок Учасника.

     7. Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником.

Також, учасник надає документи, які підтверджують повну відповідність товару на запропоновані еквіваленти. У разі відсутності таких підтверджуючих документів, запропонований як еквівалент, товар оцінюватись не буде, тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та буде відхилена відповідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

*Еквівалентом (аналогом) товару в розумінні даної тендерної документації є товар, якість, та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками товару, що є предметом закупівлі.

Таблиця №1 відповідності технічним вимогам

з/п

Вимоги надані

Замовником (показники)

Відповідність (Вказати ТАК/НІ) з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку технічного документу

1.

Телескоп (оптика) -1 шт

 

1.1.

Робоча довжина не менше 282 мм

 

1.2.

Діаметр не більше 4,05 мм

 

123.

Можливість автоклавування

 

1.4.

Кут огляду 30 градусів

 

1.5.

Сумістність з робочим елементом з довжиною каналу для ендоскопу не менше 222 мм та діаметром не більше 4,2 мм

 

1.6.

Наявність на корпусі телескопа фіксуючого штиря для з’єднання з робочим елементом

 

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Виділені асигнування 270 903,00 грн.:

ВИТЯГ    З      РІШЕННЯ №3292-42-VIIІ  від 26 липня  2024 р. «Про внесення змін до рішення 37-ї  сесії  Ірпінської  міської ради VІІІ скликання  від 21.12.2023 року №2982-37-VІІІ «Про бюджет  Ірпінської міської територіальної громади на 2024 рік».

ВИТЯГ    З      РІШЕННЯ №3351-44-VIIІ  від 26 вересня  2024 р. «Про внесення змін до рішення 37-ї  сесії  Ірпінської  міської ради VІІІ скликання  від 21.12.2023 року №2982-37-VІІІ «Про бюджет  Ірпінської міської територіальної громади на 2024 рік».

  1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 270 903,00 грн. з ПДВ.  
  1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

        Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене згідно Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Комунального некомерційного підприємства "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області від 16.11.2021 № 333,  застосовано метод порівняння ринкових цін на підставі наданих комерційних пропозицій:

Відповідно до Методики:

З масиву цінових даних (повинно бути щонайменше 2 ціни) необхідно вибрати:

 визначити очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:

Цод = (Ц1 + … + Цк)/К

де:

Цод – очікувана ціна за одиницю товару;

 Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації;

К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації.

  1. ТОВ «АПРЕНА» від 09.05.2024 року з загальною сумою пропозиції 270 895,26 грн з ПДВ.
  2. ФОП «СТАДНИК ІРИНА ІВАНІВНА» № 240814-1від 14.08.2024 року з загальною сумою пропозиції 291 221,00 грн без ПДВ.
  3. Закупівля: UA-2024-04-03-006425-a Договір №140 від 19.04.2024 року загальна вартість  становить 264 737,26 грн. з ПДВ.

 (270 895,26 грн.+ 291 221,00  грн.+ 264 737,26 грн.) : 3 = 275 617,84 грн. ≈ 275 618,00 грн.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 275 618,00  гривень.

Виділені асигнування 270 903,00 грн.  :

Визначена очікувальна вартість закупівлі відповіно виділених асигнувань, що становить  270 903,00 грн. з ПДВ.